Značku Ostravar vyhrála Aetna | E15.cz

Značku Ostravar vyhrála Aetna

Ilustrační foto
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Archiv firem

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Komunikační agentura Aetna zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar.

Aetna ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5 v současnosti připravuje nový, dlouhodobý komunikační příběh značky nejznámějšího ostravského piva. Představen by měl být v létě letošního roku.

Zástupci Pivovaru Staropramen pozvali do tendru na Ostravar zejména nesíťové a regionální agentury. „Regionální pivo jednoduše potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou,“ říká Zuzana Cieciotková, brand manažerka značky Ostravar.

Výběrové řízení probíhalo ve třech kolech. V prvním kole byla představena big idea, v druhém její rozpracování do jednotlivých komunikačních nástrojů. Dva nejlepší koncepty následně prošly na testování do focus groups.

„Z velké části půjde o nadlinkové aktivity, eventy a aktivační projekty,“ nastiňuje kampaň Michal Rožek, new business developer agentury Aetna.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah