Zoo Praha zahájila další adopční kampaň

Adopce zvířat z pražské zoo je už po dlouhá léta známým pojmem. Adoptivní rodič se zároveň stává členem širokého klubu přátel, je zván na významné společenské akce, například na slavnostní zahájení nové sezóny na jaře, na výroční slavnost v září či na setkání sponzorů na podzim. Letos v rámci reklamní kampaně zahrada zavádí novinku v podobě v podobě soutěže o zájezd pro dvě osoby do Keni. Soutěžit může každý, kdo adoptuje zvíře v období od 1. 11. do 31. 12. 2013 a pošle odpovědi na tři soutěžní otázky.
Momentálně je v pražské zoo 130 druhů zvířat, která nemají svého adoptivního rodiče, v kampani je letos budou reprezentovat chápan středoamerický, bičovec pestrý, zoborožec rýhozobý a lori balijský.
Kampaň vytvořil tým pracovníků pražské zoo a grafického studia Optio:
Kreativa a dramaturgie kampaně: Miroslav Bobek, Vít Kahle, Štěpán Kotrba
Fotografie: Tomáš Adamec
Grafika: Tomáš Duchek (Optio)
Vizuály jsou k vidění od začátku listopadu do konce roku na billboardech a cityligtech euroAWK, na stránkách deníku Dnes a idnes.cz a v bankomatech Komerční banky.
Díky kampani, která běžela od začátku listopadu 2012 do konce ledna 2013, se podařilo získat 3 480 632 Kč, což je dosavadní nejlepší výsledek v historii adopčních kampaní pražské zoo. Ze zvířat, která se objevila v kampani, jednoznačně zvítězila ropucha jihoafrická se 42 novými sponzory, druhé místo osadila lama vikuňa (39) a třetí chřestýš kostkovaný (25).
Další články o pražské zoo: