Zoot vinšuje Šťastné a měkké

Kampaň Zootu

Kampaň Zootu Zdroj: archiv

Zoot spustil v Česku a na Slovensku vánoční kampaň, která poběží do konce roku 2015. 360° kampaň, jejímž hlavním tématem jsou měkké dárky, vznikla v interní dílně.

Online prodejce nové módy Zoot bourá ve své kampani zažité mýty o tom, že měkké dárky se netěší takové oblibě jako ty tvrdé.

Dva vánoční příběhy v podobě hravých animovaných spotů vyzdvihují hlavní benefity nákupu měkkých dárků online. Zoot hlásí, že „Vrácení nebolí“, protože garantuje 90 dní na vrácení, tudíž není důvod nenakoupit všechny měkkouše už v listopadu a „Nebolí to, ani když zapomenete“.

„Tentokrát jsme zvolili animovanou formu, jelikož nám umožňuje širší prostor pro nadsázku a vymezuje větší hrací pole pro přehnanost vtipu a situací. K Vánocům to patří a my v Zootu to máme rádi,“ vysvětluje Pavlína Louženská, marketingová ředitelka Zoot.cz.

V Česku běží televizní spoty od 7. listopadu do konce roku na Primě, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Love, TV Barrandov, Óčko, Óčko Gold a na Slovensku na TV Markýza a TV Doma.

„Kampaň poběží na všech kanálech relevantních pro naši cílovou skupinu. Kromě televizních spotů vznikla i speciální stránka Stastneamekke.cz, kde bude postupně k vidění veškerý obsah týkající se vánoční kampaně, například top měkké dárky vybrané nejznámějšími blogery a youtubery, videa radící, jak zabalit měkké dárky, speciální nákupní akce a mnoho dalšího. Ve vybraných městech, kde již máme výdejny, potkají naši zákazníci během listopadu a prosince náš pop-up Dárkový kontejner, kde seženou ty nejměkčí dárky letošních Vánoc,“ dodává Louženská.

Kreativu kampaně tvořil Radovan Andrej Grežo ve spolupráci s Barborou Pilnou ze Zootu. Televizní spoty natočil režisér Pavel Soukup ml. z produkce K-pictures.