Provozovatel autobazarů AAA Auto mění název

AAA Auto (ilustrační foto)

AAA Auto (ilustrační foto) Zdroj: CTK

Společnost AAA Auto International, která provozuje mezinárodní síť autobazarů AAA Auto, od března změní název na AURES Holdings. Přejmenováním chce firma vyjádřit širší záběr činnosti skupiny, která se kromě obchodu s ojetými vozy angažuje i v dalších oblastech souvisejících s kompletním řešením mobility. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.

"Společnost AAA Auto International se dnes již profiluje mnohem komplexněji, než jen na prodej vozů pod značkou AAA Auto, proto jsme se rozhodli přizpůsobit naší nové podobě náš název a systém našich značek, aby lépe vystihovaly současný stav," uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.

První část názvu AURES vychází z anglických slov Automotive Retail Systems. To má lépe odpovídat spektru aktivit, kterým se firma věnuje. Obchod s automobily bude nadále probíhat pod původními značkami.

Zákazníci se tak budou i nadále setkávat s ojetými vozy v autocentrech AAA Auto, zánovními automobily prostřednictvím značek Mototechna a Mototechna Premium, stejně jako s levnými vozy nabízenými pod značkou 1. auto Diskont. Již koncem ledna byla představena inovační laboratoř s názvem AuresLab.

"Pro naše zákazníky se nic nemění. Branding poboček, marketing, webové stránky a veškerá další komunikace i po 1. březnu nadále ponesou loga značek AAA Auto, Mototechna a 1. auto Diskont. Změní se pouze název mateřské společnosti. Nadále si tedy zákazníci pojedou pro auto do áček, jak byli zvyklí," dodala Topolová. Změna názvu nemá žádný vliv ani na smluvní vztahy a závazky společnosti AAA Auto International.

AAA Auto loni zvýšila prodej o devět procent na 75 372 ojetých vozů, z toho 46 744 aut prodala v České republice. Skupina působí na trhu již 26 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes dva miliony zákazníků. Skupinu vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.