Od počátku letošního roku již Mercedes prodal 1,53 milionu vozů. To je o 14,6 procenta více než za leden až říjen 2014. Včetně značky Smart prodej stoupl o 15,8 procenta na 1,63 milionu. Prodej v Číně v říjnu vzrostl o 42,9 procenta. Mercedesu se podařilo posílit v Číně na úkor konkurenčních automobilek BMW a Audi zejména díky novým kompaktním a sportovně-užitkovým modelům, které jsou oblíbené mezi rychle rostoucí střední třídou v Číně.
Ředitel prodeje a marketingu Ola Källenius podle agentury Reuters uvedl, že asi polovinu všech letos prodaných středně velkých SUV GLK si koupili zákazníci v Číně. Čína je největším světovým automobilovým trhem. V Evropě se prodej zvýšil o 7,8 procenta, ve Spojených Státech vzrostl o 1,3 procenta.
Daimler doufá, že do konce tohoto desetiletí předstihne domácí konkurenty Audi a BMW a získá vedoucí postavení na světovém trhu s luxusními automobily. Koncern vyrábí kromě osobních automobilů i nákladní vozy, v jejichž produkci je světovou jedničkou.