Čistý zisk za první tři měsíce roku překonal odhady analytiků. Ti v průzkumu agentury Reuters počítali s výsledkem 1,46 bilionu wonů. Příjem společnosti se zvýšil o 6,7 procenta na 22,35 bilionu wonů, oznámila firma v dnešním sdělení.
Hyundai je spolu se svou dceřinou společností Kia Motors pátým největším výrobcem aut na světě. Síla Hyundai Motor tkví v menších, úspornějších sedanech. Díky nim se automobilce během světové ekonomické krize dařilo lépe než konkurenci. V posledních letech jí však ránu zasadila rostoucí obliba SUV, které napomáhá i levnější ropa.
Prodej automobilky v období od ledna do března klesl o šest procent na 1,1 milionu vozidel. Na největším automobilovém trhu světa v Číně se odbyt snížil o desetinu. Peking sice snížil daň na nákup malých aut, čínští konkurenti jako automobilka Great Wall Motor ale přišli s nabídkou levnějších SUV.
Prodej automobilce ale klesal i na jiných rozvíjejících se trzích, například v Brazílii nebo v Rusku. Snížil se i vývoz z továren v Jižní Koreji. Společnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Loni zde automobilka vyrobila 342.200 osobních aut, což bylo o 11,3 procenta více než v roce 2014.