Vedle O2 areny vyroste 200 bytů, postaví je Central Group
Pozemek trojúhelníkového půdorysu je lemován ulicemi Českomoravská, Ocelářská a Kurta Konráda a v současnosti se na něm nacházejí zchátralé činžovní domy a vyřazená trafostanice.
Central Group koupil projekt s již vydaným stavebním povolením. V rámci plánovaného projektu, který vytvoří zcela nový uliční blok, budou zbořeny stávající budovy a bude postaveno téměř 200 bytů a reprezentativních obchodních prostor v přízemí.
„Hlavní výhodou projektu jen pár metrů od stanice metra bude výborná dopravní dostupnost centra Prahy. Ve spojení s vysokým standardem provedení půjde nejen o komfortní moderní bydlení, ale také o velice atraktivní investiční příležitost k pronájmu. Lokalita, jejímž středobodem je O2 arena a nákupní centrum Galerie Harfa, se v posledních letech dynamicky rozvíjí a v bezprostředním okolí již vyrostla celá řada nadstandardních rezidenčních projektů s obchody a službami,“ podotkl předseda představenstva a majitel Central Group Dušan Kunovský.
Přečtěte si rozhovor s Dušanem Kunovským:
V prolukách původní staré zástavby mezi ulicemi Českomoravská a Sokolovská v minulých letech vzniklo několik moderních rezidenčních projektů, často s obchodními prostory, kavárnami a restauracemi v přízemí.
Central Group využívá výrazného oživení pražského rezidenčního trhu a nakupuje pozemky s připravenými projekty. Už dříve letos oznámil koupi takových projektů ve Vysočanech, Stodůlkách a Horních Měcholupech. Aktuálně pracuje také na projektech na Žižkově a na Zahradním Městě a na podzim plánuje spustit projekty v Holešovicích a Břevnově.
Trh s novými byty v Praze v poslední době výrazně roste. Podle společné statistiky společností Ekospol, Trigema a Skanska Reality lidé loni v Praze koupili 5950 nových bytů, meziročně o 18,6 procenta více. Letos v prvním čtvrtletí se v hlavním městě prodalo rekordních 1850 nových bytů, což je o 37 procent více než loni.
V nabídce developerů bylo na konci letošního března 6600 nových bytů, ve srovnání s koncem minulého roku o 150 méně. Společnosti se snaží tohoto zájmu kupujících využít a zahajují stále více nových projektů.