ČT představila inovované logo i vizuální styl | E15.cz

ČT představila inovované logo i vizuální styl

red

Česká televize dnes představila změnu vizuálního stylu včetně svého loga. Vrací se tak ke své původní značce a sjednocuje i loga jednotlivých televizních stanic. Modernizace vizuálního stylu pochází z dílny Studia Najbrt. ČT o změně vizuálního stylu informuje na svých webových stránkách. Přejmenuje se také kanál ČT4 na ČT sport.

Nové logo je návratem k původní značce ČT

Inovovaná podoba značky České televize tak vychází z původního, charakteristického tvaru televizní obrazovky tvořené písmeny „Č“ a „T“. Písmena jsou dále zjednodušena do podoby dvou grafických prvků, které pocitově příbuznost k původnímu logu zachovávají, ale z hlediska své formy působí modernějším a dynamičtějším dojmem. Pro potřeby dalšího užití jsou vytvořeny jak plošné (2D), tak i prostorové (3D) varianty značky.

Šéf ČT Petr Dvořák Autor: CTK/Vit Simanek

V galerii DOX, kde ČT své inovované logo prezentovala, současně začíná i výstava s názvem Vizuální styl České televize 1963 až 2012. Provede návštěvníky prvními značkami České televize, následným rozvojem, sjednocováním vizuálního stylu, digitalizací ČT a soutěží na nové logo a v neposlední řadě i redesignem vizuálního stylu ČT.

rok 2012 Autor: Ceska televize

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.