Nové logo je návratem k původní značce ČT
Inovovaná podoba značky České televize tak vychází z původního, charakteristického tvaru televizní obrazovky tvořené písmeny „Č“ a „T“. Písmena jsou dále zjednodušena do podoby dvou grafických prvků, které pocitově příbuznost k původnímu logu zachovávají, ale z hlediska své formy působí modernějším a dynamičtějším dojmem. Pro potřeby dalšího užití jsou vytvořeny jak plošné (2D), tak i prostorové (3D) varianty značky.
Šéf ČT Petr Dvořák |
V galerii DOX, kde ČT své inovované logo prezentovala, současně začíná i výstava s názvem Vizuální styl České televize 1963 až 2012. Provede návštěvníky prvními značkami České televize, následným rozvojem, sjednocováním vizuálního stylu, digitalizací ČT a soutěží na nové logo a v neposlední řadě i redesignem vizuálního stylu ČT.
rok 2012 |