Czech Media Invest prohlubuje spolupráci s Rockaway Capital, posiluje v digitální sféře

Sídlo mediálního domu CNC

Sídlo mediálního domu CNC Zdroj: archiv

Generální ředitelka CNC Libuše Šmuclerová a šéfredaktorka E15 Tereza Zavadilová
2 Fotogalerie
red

Společnost Czech Media Invest (CMI) se v partnerství s Rockaway Capital rozhodla přistoupit k realizaci kroků, které by měly vést k posílení její pozice jako jednoho z lídrů v oblasti mediálních digitálních aktivit a významně akcelerovat její růst.

Konkrétně půjde o tato opatření: CMI majetkově vstoupí do firmy Gjirafa z portfolia Rockaway a zároveň CMI a Gjirafa vytvoří společnou platformu pro vývoj technologií, které CMI může implementovat v rámci svého evropského mediálního portfolia. Pro CMI jde o rozšíření svého současného geografického působení o trhy balkánského regionu a současně o posílení vlastní technologické kompetence. Gjirafa vyvinula a používá platformu, která je od svého začátku postavená pro online prostředí, čímž CMI získá ověřené know-how a fungující nástroje.

Další interní vývoj této platformy by měl vést až ke schopnosti nabídnout ostatním mediálním společnostem plně konkurenceschopné a komplexní State-of-the-art technologické řešení. Z něho budou profitovat jak čtenáři, kteří získají atraktivnější částečně personalizovaný obsah, tak i inzerenti, jež poptávají reklamní zásah konkrétních cílových skupin. Růst čtenosti a lepší cílení reklamy by mělo vést k vyšším inzertním příjmům vydavatelských domů.

Klíčová česká dceřiná společnost Czech News Center (CNC), vydavatel deníku E15 či Blesk, zároveň zahájí strategickou spolupráci s internetovou televizí Mall.TV v oblasti videoprodukce a inzertní propozice v rámci online video reklamy. Mall.TV tímto krokem poskytuje CNC možnosti pokročilého cílení a práci s velkými daty pod vedením výkonného ředitele Mall.TV Juraje Felixe. Zároveň tímto dojde od 1. 4. 2020 ke zřízení pozice Co-CEO v CNC, kde stávající generální ředitelku Libuši Šmuclerovou doplní právě Juraj Felix.

Ten se tak stane spoluzodpovědným za celkové řízení a tvorbu zejména online strategie CNC, a plně převezme odpovědnost za rozvoj digitálních assetů a videa. Juraj nadále zůstává zodpovědným za výkon a ekonomické výsledky internetové televize Mall.TV ve skupině MallGroup.