List tak končí po necelých 13 letech. Poslední vydání se v trafikách objeví 7. prosince. Přidružené magazíny „Impulse“ a „Börse Online“ se vydavatelství pokusí prodat, mohli by je také převzít jejich manažeři. Pokud by skončily všechny tři tituly, o práci by přišlo 330 zaměstnanců.
FTD se poprvé objevily v únoru 2000, deník je od svého založení ve ztrátě. Během své existence majitelům prodělal necelých 250 milionů eur. Gruner + Jahr s příchodem finanční krize v roce 2008 sloučil redakce svých ekonomických titulů, aby snížil náklady. Ani tato strategie ale nevedla k úspěchu.
Tradiční německá média procházejí krizí už delší dobu. Její zatím poslední obětí je hesenský deník Frankfurter Rundschau, který v úterý vyhlásil insolvenci. Už na začátku října se do platební neschopnosti dostala tisková agentura dapd. Ta minulý týden oznámila, že v rámci restrukturalizace propustí třetinu ze svých 300 zaměstnanců.
Podle poradenské společnosti Roland Berger klesl náklad německých tištěných médií mezi léty 1991 a 2011 o 30 procent. Krize zájmu čtenářů se dotkla především deníků, prodejnost magazínů je stabilní.