Propad čtenosti tištěných médií se zastavil

Časopisy, noviny, ilustrační foto

Časopisy, noviny, ilustrační foto Zdroj: Repro Strategie

Čtenost tištěných médií v druhé polovině minulého roku zastavila svůj propad. V meziročním srovnání roku ale zároveň přestala stoupat oblíbenost elektronických čtecích zařízení, jako jsou mobilní telefony, čtečky a tablety, vyplývá z výzkumu čtenosti Media projekt.

Největší růst zaznamenaly zdarma šířené deníky E15 a Metro. Čtenost E15 meziročně stoupla o 144 procent na 105 tisíc, Metra o 41 procent na 539 tisíc. Další sledované deníky zaznamenaly s výjimkou bulvárního listu Aha! propad, ten se ale ke konci roku zastavil.

První příčku mezi placenými deníky stále drží Blesk s 1,14 milionu čtenářů, následuje deník Dnes s necelými 790 tisíci a Deník s čteností 774 tisíc.