Zynga chce čínským internetovým uživatelům nabídnout lokalizovanou verzi své nejpopulárnější hry CityVille. Herní prostředí zaplní tradiční čínská architektura a bude odkazovat na čínskou pop kulturu.
Firma chce přizpůsobením hry reáliím Číny oslovit miliony nových zákazníků. Zatím v zemi působí pouze v rámci Hong Kongu, kde nabízí internetovou verzi pokeru. Čínský herní trh má velký potenciál, podle společnosti Niko Partners má v roce 2011 narůst o 21 procent a dosáhnout tržeb 5,8 miliardy dolarů.
CityVilleHra CityVille
Zynga letos ohlásila, že chce své akcie nabídnout na burze. Firma doufá, že v rámci svého IPO získá až miliardu dolarů. Plány v Číně mohou její pozici vylepšit.
Lídr na poli sociálních her by podle analytiků mohl přilákat ještě větší zájem investorů než sociální síť pro byznysmeny LinkedIn, která už má svůj úspěšný debut na burze za sebou. Online hry Zyngy se totiž staly kulturním fenoménem. CityVille a Texas HoldEm Poker hraje každý měsíc celkem zhruba 230 milionů lidí, napsala agentura AP.
Velké firmy z oblasti internetových sociálních médií v posledních letech expandují. A jejich příliv na burzu by mohl vyvrcholit v příštím roce, pokud půjde na trh dlouho očekávaná primární nabídka sociální sítě Facebook.