V letošním ročníku marketingových cen uspěl Plzeňský Prazdroj

Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji

Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji Zdroj: Michael Tomeš

Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji
Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji
Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji
Plzeňský Prazdroj spustil novou linku za 340 mililonů korun
Plzeňský Prazdroj spustil novou linku za 340 mililonů korun
8
Fotogalerie

Plzeňský Prazdroj se stal vítězem letošního ročníku cen Grand Prix, které společně vyhlašují Marketingový institut a Institut interní komunikace. Ocenění mu zajistil obchodní úspěch nealkoholického piva Birell.

Cenu Grand Prix uděluje odborná porota složená z předních tuzemských manažerů významných firem i osobností z akademické sféry za nejlepší počiny v oblasti obchodu, marketingu a komunikace.

Ta ocenila skutečnost, že se firmě podařilo prosadit Birell jako nápoj oblíbený u širokých skupin zákazníků. Nealkoholické pivo bylo podle poroty původně vnímáno pouze jako kategorie určená milovníkům piva pro příležitosti, kdy nemohou pít alkohol.

Na trh pak Plzeňský Prazdroj postupně přinesl zcela nové varianty nápojů s ovocnými příchutěmi. Snaží se tak naskočit na trend, kdy spotřeba nealkoholického piva v České republice a na Slovensku za posledních 15 let vzrostla téměř pětinásobně. Podíl Birellu na českém trhu v kategorii nealkoholických piv je tříčtvrtinový (74,2 procenta), na Slovensku je to pak 40,4 procenta.

Kromě absolutního vítězství se Plzeňský Prazdroj stal na letošní Grand Prix i vítězem odborné kategorie „Marketingový projekt“.