Vydavatelství Mladá fronta koupilo týdeník EURO

týdeník Euro

týdeník Euro

Vydavatelství Mladá fronta posiluje. Od počátku června převzalo vydavatelská práva k týdeníku EURO, eventové divizi Euro Setkání i ke všem ostatním produktům společnosti Euronews, která doposud týdeník EURO vydávala. Portfolio Mladé fronty se tak rozrostlo o nejprodávanější a inzertně nejvýkonnější český týdeník orientovaný na byznys a ekonomiku.

Vydavatelství Mladá fronta akvizicí rozšířilo své dosavadní portfolio ekonomických a zpravodajských médií. V tomto segmentu je už zastoupeno deníkem Mladá fronta E15, internetovými stránkami E15.cz a stylovým měsíčníkem ZEN. „Oblast ekonomického zpravodajství je pro nás jednou z těch, ve kterých chceme expandovat. Jsem rád, že se nám podařilo získat tak silnou značku, jako je EURO,“ řekl generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta. „Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník EURO, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal Hurta.

„Týdeník EURO se nám podařilo restrukturalizovat a nyní pro něj i najít silného strategického partnera,“ uvedl dosavadní vlastník společnosti Euronews Milan Procházka. „Ve skupině ekonomických titulů vydavatelství Mladá fronta má podle mne EURO nejlepší předpoklady pro další úspěšný rozvoj,“ dodal Procházka. Vedením divize EURO E15 byl pověřen ředitel divize a šéfredaktor E15 Tomáš Skřivánek. Ten před svým přestupem do vydavatelství Mladá fronta působil do roku 2007 v týdeníku EURO jako zástupce šéfredaktora.

Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v České republice. Vyznačuje se širokým a pestrým portfoliem titulů divize Časopisy. Mladá fronta vydává od roku 2007 ekonomický deník Mladá fronta E15 a od roku 2009 i týdeník Mladá fronta Sedmička. Divize Online provozuje například ženské webové stránky (Dáma.cz, Recepty.cz, Maminka. cz, Fitweb.cz), mužské weby (Živě.cz, MobilMania.cz, Autorevue.cz), zpravodajský web E15.cz a rovněž cestovatelský portál Orbion.cz. Divize Knihy uvede ročně na tuzemský trh kolem 200 nových titulů.