Zisk Lagardere klesl pod 100 milionů

Nová kampaň Rádia Impuls má název „Pošli to dál“

Nová kampaň Rádia Impuls má název „Pošli to dál“ Zdroj: Strategie

Jedna z největších mediálních skupin Lagardere Active loni zaznamenala mírný pokles zisku. Ten se pohyboval pod 100 milionů korun, v roce 2010 to bylo 110 milionů. Tržby klesly o pět procent na přibližně 1,2 miliardy korun. Uvedl to prezident české Lagardere Active Michal Fleischmann.

„Docela významně jsme investovali na Slovensku. Od minoritního akcionáře jsme vykoupili 49 procent v rádiu Evropa 2. Rovněž jsme investovali do rozvoje internetových aktivit,“ vysvětlil důvody poklesu profitu Fleischmann. Investice do internetu podle něj budou pokračovat i letos, do léta Lagardere spustí nový lifestylový projekt.

Lagardere v Česku provozuje rádia Frekvence 1, Evropa 2, Radio Bonton nebo dětské internetové rádio Pigy.cz. Rovněž stoprocentně ovládá mediální zastupitelství Regie Radio Music.

.