Zoom, TikTok či HBO Max. To jsou nejrychleji rostoucí značky roku 2020

3. TikTok netřeba představovat, tato zejména mezi mladými lidmi populární sociální síť je však často terčem kritiky za neproduktivní trávení času či bezpečnostní rizika. Po oznámení Donalda Trumpa, že službu v USA zakáže, přišel Instagram s podobnou funkcí Reels. TikTok je totiž založen na krátkých chytlavých videích, které  Instagram přejal.

3. TikTok netřeba představovat, tato zejména mezi mladými lidmi populární sociální síť je však často terčem kritiky za neproduktivní trávení času či bezpečnostní rizika. Po oznámení Donalda Trumpa, že službu v USA zakáže, přišel Instagram s podobnou funkcí Reels. TikTok je totiž založen na krátkých chytlavých videích, které Instagram přejal. Zdroj: Wikimedia

1. Zoom byl největším skokanem v povědomí zákazníků. I v důsledku pandemie koronaviru tak tato služba zaznamenala růst, stejně jako její akcie, které od začátku roku svou hodnotu více než zpětinásobily.
2. Peacock je v česku takřka neznámá streamovací platforma vlastněná společností NBCUniversal. Funguje od letošního července. Nabízí zejména produkci televize NBC a studia Universal Pictures.
4. Instacart je americka firma nabízející dovážku potravin. Byla založena před osmi lety a sídlo má kde jinde, než v kalifornském San Franciscu. Investičně je podpořená předními fondy jako Andreessen Horowitz, Sequoia či Kleiner Perkins, což jsou ve startupové komunitě silná jména.
5. DoorDash nabízí dovážku jídla. Firma byla založena roku 2013 v kalifornském Palo Alto. Finančně ji podpořil přední americký akcelerátor YCombinator, fondy Sequoia a Kleiner Perkins či Japonská skupina Softbank.
6. HBO Max je streamovací platforma společnosti HBO. Nedávno světem proletěla zpráva, že zde budou uvedeny premiéry vybraných trháků roku 2021, jako například čtvrtý díl Matrixu.
10
Fotogalerie

Technologická společnost Morning Consult vybrala 20 nejrychleji rostoucích značek letošního roku na základě indexu popularity zákazníků. Na trůnu vévodí služba Zoom. Kromě síly její značky jí rostly také akcie, které od počátku roku zvýšily svou hodnotu více než pětinásobně. Dařilo se však i rozvážkovým službám, streamování videa nebo farmacii.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!