Tomáš Braverman po deseti letech končí v čele Heureky, novým šéfem bude David Chmelař

Bývalý CEO Heureka Group Tomáš Braverman.

Bývalý CEO Heureka Group Tomáš Braverman. Zdroj: E15 Dominik Kučera

Skupina Heureka, která patří k nejvýraznějším hráčům na poli e-commerce ve střední a východní Evropě, mění svoje vedení. CEO Heureka Group Tomáš Braverman na sociální síti X oznámil, že po deseti letech odchází ze své pozice. Post šéfa skupiny po něm převezme David Chmelař. Dosavadní ředitel Tomáš Braverman bude nevýkonným poradcem představenstva Heureky. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Chmelař podle zprávy přichází do Heureky s vizí využít její stávají pozici v oblasti on-line srovnávání cen v devíti zemích k dalšímu posílení role společnosti v e-commerce ve střední a východní Evropě. To je podle firmy proces, který byl zahájen již pod vedením předchozího ředitele.

„Přicházím do Heureky, abych mohl přispět na její úspěšné cestě ke zvýšení její hodnoty při oslovování milionů zákazníků v celém regionu. Z osobního hlediska si nedokážu představit lepší místo, kam bych se doma po osmi letech v Asii vrátil,“ uvedl Chmelař, který spoluzakládal a spoluřídil platformu iPrice, srovnávač cen v jihovýchodní Asii a Austrálii, až do její nedávné akvizice indonéskou e-commerce společností Bukalapak.

Braverman vedl Heureku deset let a za tu dobu firma desetinásobně vyrostla. „Z lokálního srovnávače jsme vytvořili regionálního e-commerce hráče, který je nejnavštěvovanějším nákupním portálem v regionu CEE (střední a východní Evropy). Po deseti letech a na prahu čtyřicítky je ale ten správný čas na nové výzvy. K Heurece i jejímu týmu cítím však velkou zodpovědnost, budu jí nadále pomáhat v poradenské roli a těším se na její další velké úspěchy,“ dodal Braverman.

Heureka.cz je největší nákupní rádce a cenový srovnávač na českém internetu. Měsíčně portál navštíví 4,5 milionů reálných uživatelů a je šestým nejnavštěvovanějším webem v Česku. Zákazníci na Heurece vybírají a srovnávají nabídky produktů z více než 38 tisíc internetových obchodů. Skupina Heureka Group působí v devíti zemích střední a východní Evropy, má 23 milionů návštěvníků měsíčně a poskytuje nabídku z více než 55 tisíc internetových obchodů.