Hlavenka, Bednář nebo Polák. Podívejte se na vystoupení e-commerce hráčů

Daniel Mareš ze společnosti WeDo
Milan Polák, CEO Zootu
Jan Laštůvka, CEO startupu Lemonero.
František Štrupl, Retail Industry Head v Googlu
Filip Fingl, CEO společnosti Dáme jídlo
9
Fotogalerie

Blíží se očekávaný vrchol letošní obchodní sezony. Další růst by měl mít před sebou on-line prodej. Na co se chystají některé z nejvýznamnějších firem české e-commerce? Které světové trendy patří mezi nejvýraznější v roce 2021 a jaký potenciál mají virtuální tržiště? Odpovědi na tyto a na další otázky přináší e-commerce summit deníku E15. Několikadenní akce pokračuje v úterý 14. září. Živý přenos doplňuje online textový přenos.

Jedinečný koncept E15 International E-commerce Summit představí více než padesát špiček české i zahraniční e-commerce virtuálně i živě.

Více než padesát mluvčích z celého světa, mezi nimiž nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Čtyři dny programu, který obsahuje přednášky špiček v oboru a panely věnované hlavnímu tématu summitu, a to e-commerce.

Registrujte se na Premium International Day 15. září 2021 >>>

Na summitu je možné virtuální propojení účastníků mezi sebou a rovněž přednášejících po skončení přednášky. Nebude chybět závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci účastníci a diváci naživo potkat, to vše je podzimní e-commerce summit.

EVENT AGENDA

  • 13. 9. Czech day (Czech language only)
  • 14. 9. Czech day (Czech language only)
  • 15. 9. International Premium day (English language or Czech language with English subtitles)
  • 16. 9. Live networking party in Prague

Online přenos

Online přenos

13. září 2021 · 10:46

Začíná prezentace Petra Hellera, šéfa společnosti Retailys, která vyvíjí e-shopy zaměřené na zahraniční trhy.

13. září 2021 · 10:41

Podobně jako nyní mají firmy pracovníky na PPC reklamu nebo sociální sítě, v budoucnu budou zaměstnávat specialisty na marketplaces, řekl Cikánek.

13. září 2021 · 10:22

Amazon vynucuje po prodejcích takovou kvalitu služeb jako žádné jiné tržiště, míní Cikánek.

13. září 2021 · 10:21

Posledním řečníkem v bloku zaměřeném na marketplaces je David Cikánek ze společnosti Expando, která pomáhá zákazníkům prodávat přes tržiště Amazonu.

13. září 2021 · 10:08

Marketplace a možná negativa

S prezentací nyní vystupuje ředitel prodejů v Mall Group Jakub Kováč. „To, kolik máme v nabídce produktů, přináší některé výzvy. Jde hlavně o takzvaný rozpadnutý košík, kdy zákazník musí počítat s doručením nákupu na etapy a platit poštovné několikrát. Nyní už se vždy platí jen jedno poštovné a hodně nám to pomohlo zvýšit konverze,“ říká Kováč.

13. září 2021 · 09:56

Kdy bude tržiště Kauflandu dostupné v Česku?

„Chceme expandovat co nejdříve, ale v tuhle chvíli nemohu říci přesné datum. Řešíme řadu technických detailů. Česko a Slovensko jsou pro nás nicméně důležité státy," dodala Birešová.

13. září 2021 · 09:45

On-line tržiště Kaufland.de vyrostlo v posledním fiskálním roce o 72 procent.

13. září 2021 · 09:43

Hlavně pro segment start-upů i zavedených firem, které nechtějí riskovat, jsou tržiště nejjednodušší cestou na zahraniční trhy, popisuje Birešová.

13. září 2021 · 09:39

Se svou prezentací nyní vystupuje Miroslava Birešová, manažerka prodejů Kauflandu pro Česko a Slovensko. On-line tržiště ráda přirovnávám k manželskému trojúhelníku, který na rozdíl od toho mezilidského funguje, říká Birešová.

13. září 2021 · 09:26

Braverman nyní porovnává velikost jednotlivých marketplaces. Rumunský Emag má 26 tisíc partnerských obchodů, Mall přes 2200 a Alza 330. Doplňuje i srovnání například podle výše poplatků pro smluvní partnery.

Porovnání jednotlivých tržišť.
Porovnání jednotlivých tržišť.
13. září 2021 · 09:22

Co by ale české e-shopy podle Bravermana od tržišť uvítaly nejvíce, to je snadnější přístup na zahraniční trhy.

13. září 2021 · 09:19

Vyvinutý lokální markeplace má ale Rumunsko. Uživatelé pak nemají potřebu tolik nakupovat ze zahraničí.

13. září 2021 · 09:11

Zda přijde Amazon a jeho služby na český trh? Už jsou za humny, v Polsku. Domnívám se, že tomu neujdeme, odhaduje Braverman.

13. září 2021 · 09:07

Fenomén tržišť, agregátorů nabídek různých prodejců na jednom portálu, sílí všude po světě. Za určitou výjimku by se ale dal pořád považovat region střední a východní Evropy, uvádí Braverman s tím, že největším tržištěm je Amazon. Ten celý trend odstartoval.

Tomáš Braverman
Tomáš Braverman
13. září 2021 · 09:04

Videopřenos začal. Blok věnovaný marketplaces zahájí Tomáš Braverman, šéf Heureka Group.

13. září 2021 · 08:35

Vítáme vás u sledování průběhu E-commerce summitu. Dění z akce bude kromě videopřenosu zprostředkovávat také textový on-line přenos. Událost začne v devět hodin.