6

fotografií

Virgil Abloh vytvořil limitku Louis Vuitton pro léto 2021

A

Asi všichni, a to bez debat, doufáme, že nadcházející léto tohoto roku bude trochu příjemnější, než měsíce posledních dvou let. Možná i proto vytvořil Virgil Abloh novou limitovanou kolekci pro Louis Vuitton na léto 2021.

Od chvíle, kdy Virgil Abloh nastoupil do pozice kreativního ředitele Louis Vuitton začal tvrdě pracovat s potenciálem značky. Dlouhá léta byl tento módní dům vnímán s trochou nadsázky jako značka zámožných paniček, které si pořizovaly jeho lodní kufry či kabelky. Dnešní profil značky je ale mnohem širší. Hodně za to samozřejmě vděčí svému kretaivnímu řediteli Virgilu Ablohovi.  

Louis Vuitton a jeho nynější street kolekce jsou to, za co budeme za dalších sto let značku oceňovat. 

Limitovaná kolekce Virgil Abloh pro Louis Vuitton 2021 Autor: Louis Vuitton

V kolekci, která odkazuje take na skate subkulturu, je hlavním prvkem předělaný monogram. Všichni známe tradiční znak LV na hnědé kůži kabelek. Nyní je přetvořený a svěží. Na bavlněných pyžamech, denimových košilích i plavkách z polyamidu. Připomíná umělecký akvarel – v indigové nebo duhové verzi – a působí dojmem vodních kapek, které dopadly na inkoust.

Součástí kolekce jsou doplňky s nově upraveným monogramem v podobě akvarelu.Třeba ikonická keepal. Autor: Louis Vuitton

 

Vuitton začal, jak by měla každá značka, dbát na environmentální stopu své výroby a s ohledem na tuto skutečnost byly speciálně navrženy také některé modely z této kolekce. Do roku 2025 Vuitton plánuje 100 procent produkce vytvářet s dosažením standardů ekologického designu. Barevná paleta už v této kolekci byla vyvinuta kompletně bez použití chloru a kovů. Použitá bavlna má certifikaci Better Cotton Initiative nebo Global Organic Textile Standard a vlna vybraných modelů nese označení Responsible Wool Standard.

Virgil přetvořil klasický monogram značky do mnohem uvolněnější a přívětivější podoby. Autor: Louis Vuitton

Byly využity také recyklované materiály, například nylon, z něhož jsou vyrobeny větrovky.

Ambasadorem Carollinum se stal cyklista Zdeněk Štybar
Společnost Carollinum již minulý rok představila kampaň s českými osobnostmi. Nyní se k Janu Pirkovi, generálu Emilu Bočkovi nebo golfistce Kláře Spilkové přidává i Zdeněk Štybar, trojnásobný mistr světa v cyklokrosu a výrazná osobnost současné silniční cyklistiky. Na zápěstí má v kampani nejnovější hodinky Chronomat od švýcarské značky Breitling.

Související články