Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor
Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor
Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor
3
Fotogalerie
Audi R8 je jeden z mála automobilů, který sází výhradně na atmosférické jednotky. Tedy alespoň prozatím. Vrcholné provedení disponuje desetiválcem o výkonu 449 kW (610 koní), což pro běžný silniční provoz určitě stačí. Ale kdyby to bylo pro vás přece jen málo, můžete se obrátit na společnost se zajímavým názvem Wheels and more.

Tato společnost nabízí mnohem více než jen kola, jak ostatně slibuje také její název. Její technici se poměrně důkladně podívali na motor, který dostal kompresor, nový software řídicí jednotky, jiné vstřikovače, nové písty a měnil se třeba také setrvačník. Aby toho nebylo málo, v rámci úprav byl do hnacího řetězce zařazen také samosvorný diferenciál.

Výsledek? Tohle Audi R8 disponuje maximálním výkonem 625 kW (850 k), přičemž točivý moment se vyšplhal na hodnotu 730 Nm. Zajímavá je také nejvyšší rychlost, protože tato upravená R8 zvládne až 340 km/h.

Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvorAudi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Samozřejmě nemusíte rovnou sahat po takto radikální úpravě. Wheels and more nabízí pro aktuální Audi R8 V10 plus více možností, přičemž tato je ta nejvyšší. Levnější alternativy zvednou výkon na 474 kW (645 k) nebo na 571 kW (777 k). K dispozici je také řada dalších doplňků typu nových kol, jiného podvozku nebo hlasitějšího výfuku.

Článek vyšel na webu Autorevue.cz