Camaro válcuje konkurenci na silnici i na Facebooku

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Autorevue.cz

Chevrolet Camaro je stále nejprodávanějším sportovním autem v USA a zároveň je nyní nejpopulárnější i na Facebooku. Oficiální stránka vozu má 1,8 milionu příznivců! Téměř 60 procent těchto fandů jsou muži mezi 18 až 34 lety. Svědčí to o tom, že Chevroletu se daří přitahovat mladší zákazníky.

“Komunita, která se shromáždila kolem Camara, je opravdu pozoruhodná,“ říká Carolin Probst-Iyerová, manažerka automobilky. “Téměř dva miliony lidí neustále přicházejí s novými fotografiemi a texty, komentují vše kolem vozu.

A to je pro nás neocenitelný zdroj, ovlivňuje to naši činnost. Na Facebooku poznáváme, co si dnes fanoušci sportovních vozů opravdu přejí.“

Tohle nadšení, které se projevuje tak výrazně na Facebooku, pomohlo k tomu, aby se Camaro stalo druhý rok za sebou nejprodávanějším sportovním vozem v USA. Loni předstihlo v prodejích Ford Mustang, a to i přesto že se prodávalo pouze jako kupé. A to až do pozdního podzimu. Letos to vypadá, že Camaro předstihne Mustang ještě výrazněji, zatím vede o deset tisíc prodaných vozů.

“Pátá generace Chevroletu Camaro oslovila fanoušky od první chvíle, kdy byl vůz představen,“ komentuje rozruch kolem vozu John Fitzpatrick, marketingový manažer Chevroletu. „Takže nás ty výsledky až tak nepřekvapily.“

Zdroj: