Centro Ostrava - nákupní centrum se otevírá

Nový park Centro Ostrava – nákupní centrum se otevírá 9. září. Postavila ho společnost Discovery Group ve spolupráci s 3C Real Estate Investment Managment. Pronájem zajišťuje exkluzivně poradenská společnost Cushman & Wakefield (C&W). Centro Ostrava se nachází v Ostravě - Třebovicích v sousedství hypermarketu Tesco a nákupní galerie. Nákupní park má rozlohu 7,5 tisíce metrů čtverečních a v současné době jsou uzavřeny nájemní smlouvy na 75 procent postavené plochy. Zbývající jednotky jsou v jednání s potencionálními zájemci o pronájem.

Nákupní centrum tímto rozšíří existující nákupní zónu o deset nových prodejen a nabídne sortiment zahradní techniky, elektro, koberce, drogerii, chovatelské potřeby, vybavení domácností, vzorkové prodejny a další jednotky budou brzy následovat. „Přestože na českém maloobchodním trhu panují těžké podmínky, úspěšná výstavba nákupního centra Centro Ostrava jen dokazuje, že maloobchodníci mají stále zájem o dobře navržené nákupní parky v dobrých lokalitách. Centro Ostrava stojí v nejhustěji osídlené části Ostravy ve výborné maloobchodní lokalitě,” tvrdí Iain Sellers, ředitel společnosti Discovery Group.

Po klidnějším roce 2010 letos aktivita developerů v oblasti nákupních parků opět mírně ožila. Pro letošek oznámili výstavbu 13 parků, z toho osm se jich opravdu staví či jsou již otevřeny. Na severní Moravě by letos měly otevřít tři, jedním z nich je Centro Ostrava.
„Donedávna existovaly v Ostravě pouhé dva nákupní parky. V letošním roce však došlo k výraznému posílení, kdy centrum Avion rozšířilo svou plochu o nákupní park. Na jaře začala také výstavba projektu Centro Ostrava, jehož otevření je plánováno na září tohoto roku. V Ostravě jsou plánovány v průběhu několika příštích let další dva nákupní parky,“ říká Jiří Kristek, vedoucí oddělení nákupních parků C&W.

„Investování do maloobchodních nemovitostí zažívá v roce 2011 silný návrat. Mezinárodní i domácí investoři vidí v maloobchodním sektoru růstový potenciál, je to dáno rostoucí poptávkou ze strany nájemců. Významní nájemci jsou příslibem dlouhodobých příjmů, a to činí nákupní parky jedním z nejatraktivnějších cílů investičních aktivit,“ dodává James Chapman, vedoucí investičního týmu C&W.