Citroën E-Mehari: Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën

Citroën E-Mehari

Citroën E-Mehari

Citroën E-Mehari
Citroën E-Mehari
Citroën E-Mehari
3
Fotogalerie
V červenci letošního roku přišla zpráva o zahájení spolupráce mezi automobilkou Citroën a francouzskou společností Bolloré Group, která má na svědomí elektrické vozítko zvané Bluesummer. Netrvalo dlouho a je tu další zpráva. Z tohoto elektromobilu se stal Citroën E-Mehari.

Technika zůstala stejná, takže i Citroën E-Mehari používá elektromotor s maximálním výkonem 50 kW (68 k), lithium-iontové akumulátory s kapacitou 30 kWh, nejvyšší rychlost je i zde, stejně jako u modelu Bluesummer, 110 km/h a dojezd v městském provozu dosahuje na 200 km, respektive na 100 km při jízdě mimo město.

Citroën přirozeně nasadil jiný design, který ze všeho nejvíce připomíná model C4 Cactus. Díky tomu je E-Mehari oproti původnímu elektromobilu o trochu větší. Na délku měří 3,81 m, široké je 1,87 m a vysoké 1,65 m. Zavazadelník nabídne 200 litrů, respektive 800 litrů se sklopenými zadními sedačkami. Vůz je to čtyřmístný.

E-Mehari se bude nabízet ve čtyřech odstínech karoserie, na výběr budou dvě barvy střechy a dvě varianty interiéru. Pokud dojde na dobíjení, z domácí zásuvky bude tento proces trvat třináct hodin, jestli někde potkáte 16 A zásuvku, zkrátí se čas na osm hodin.

Do prodeje ve Francii dorazí tento elektromobil na jaře příštího roku.

Článek vyšel na webu Autorevue.cz