CPI City Center Ústí nad Labem sídlem call center

Krajské město Ústí nad Labem se v poslední době stává cílem call center, která své pobočky směřují mimo hlavní město a v regionech těží z kombinace kvalitní pracovní síly, optimálních nákladů a nových, moderních prostor. To vše nabízí Ústí nad Labem především díky administrativně-hotelovému komplexu CPI City Center v sousedství někdejšího kina Hraničář. Po společnosti Attigente zde své první české sídlo otvírá také společnost Xerox Services.

Call centrum Attigente otevřelo svou pobočku v CPI City Center v loňském roce. V červenci na něj naváže společnost Xerox Services, která v Ústí nad Labem otevírá své čtvrté call centrum v České republice. Firma patřící do skupiny Xerox obsadí plochu přes 850 m2 a poskytne práci až osmi desítkám zaměstnanců.

„Ústí jsme si vybrali především díky poloze, výborné dopravní dostupnosti a kvalifikované pracovní síle. Pracujeme pro významné mezinárodní společnosti, proto pro nás při rozhodování o umístění call centra byla rozhodující také kvalita, flexibilní možnosti budovy a celkové zázemí,“ uvedl Mark de Vries, Managing Director společnosti Xerox Services Czech Republic.

Uvedené trendy potvrzuje Pavel Skřivánek, ředitel pronájmů kanceláří CPI Group,také u dalších měst. „V Českých Budějovicích jsme do kanceláří IGY Centra získali společnost UniCall Communication Group, která se přestěhovala z původních již nevyhovujících prostor. Poptávku tuzemských i zahraničních call center evidujeme také v případě našeho CPI City Center Olomouc, které je nyní ve výstavbě. Strategie call center je obecně shodná: dobrá lokalita blízko centra města, nízké provozní náklady, kvalitní pracovní síla a moderní prostory s flexibilním členěním, které odpovídají požadavkům klientů i plánům na expanzi. Toto celé tvoří jasný poptávkový balíček, kterému umíme vyjít vstříc,“ uvedl Pavel Skřivánek.