CPI Group koupila obchodní centrum City Park Jihlava za dvě miliardy korun

Investorská a developerská skupina CPI dokončila další realitní akvizici z oblasti maloobchodu. Po téměř ročním jednání získala od Central Europe Investment S.A. nákupní centrum City Park Jihlava, jehož projektové řízení a zčásti i provozování zajišťovala společnost PSJ INVEST. Cena transakce přesáhla 2,15 miliardy korun.

Obchodní centrum City Park Jihlava bylo otevřeno v roce 2008 a v regionu Vysočina představuje svou podstatou a ztvárněním bezkonkurenční projekt. Multifunkční obchodní a zábavní komplex o celkové pronajímatelné ploše 28 500 m2 zahrnuje ve dvou podlažích obchody a služby, jejichž rozmanitou nabídku doplňují kavárny, restaurace a drobné občerstvení. Druhé a třetí nadzemní podlaží je primárně určeno multikinu se čtyřmi sály a celkovou kapacitou 501 míst. Centrum je ideálně umístěno v blízkosti jádra města, kromě snadné dostupnosti MHD pak nabízí velkokapacitní podzemní garáže s 850 místy k parkování. Největšími nájemci City Parku Jihlava jsou hypermarket Interspar, multikino Cine Star, C&A móda, Datart, New Yorker nebo Hervis sport. „City Park Jihlava je kvalitní obchodní centrum s dobrou lokací, promyšleným mixem nájemců, omezenou konkurencí a velkou spádovou oblastí. Úspěch centra podtrhuje vysoká návštěvnost, která se pohybuje mezi 12 – 15 tisíci lidmi denně. Všechny tyto parametry jen podpořily náš zájem o tuto nemovitost,“ popsal důvody akvizice generální ředitel CPI Group Zdeněk Havelka. „Z pohledu strategického budování retailového portfolia tato akvizice ideálně zapadá do našeho dlouhodobého záměru. Cílem CPI Group je mít segment kvalitních a svým charakterem rozmanitých nemovitostí se stabilními, dlouhodobými nájemci. City Park Jihlava tyto požadavky splňuje beze zbytku,“ dodal Havelka. O finanční zajištění transakce se rovným dílem podělily UniCredit Bank a Komerční banka.

Úspěšnost City Parku Jihlava dokládá také řada ocenění, jako Stavba Roku 2009, Best of Realty 2009 druhé místo v kategorii obchodních center, nebo například CENA ZA EKOLOGICKÝ PŘÍNOS realizovaného projektu, organizovaná sdružením Stavíme ekologicky spolu se Svazem podnikatelů ve stavebnictví a Ministerstvem životního prostředí ČR.