Dreamliner si při testovacím letu "nakreslil" reklamu přes 12 států

Vedle poznatků pro letecké vývojáře v sobě akce měla i marketingový potenciál, protože Dreamliner se prezentuje jako nejúspornější dopravní letadlo současnosti. Stroj vzlétl 9. února odpoledne a přistál 10. února ráno.
„Nebyl to ale let pro zábavu,“ řekl Randy Tinseth, viceprezident marketingu Boeingu. „Šlo o test dlouhého non-stop letu Dreamlineru 787-8, respektive motorů General Electric.“ Letadlo na cestě z Washingtonu do Iowy navštívilo vzdušný prostor 12 států a jeho trasa, jak uvedl Tinseth, byla naplánována tak, aby pokud možno co nejméně narušila běžný letový provoz.
V případě Dreamlineru nešlo o první „cross-country“ reklamu Boeingu; v sprnu 2011 už Boeing 747-8 Freighter vykreslil symbolické číslo „747“ přes patnáct států USA.