E-commerce Holding vstoupil do Vivantisu, chce být lídrem v módě

Ilustrační obrázek

Ilustrační obrázek Zdroj: Anna Vackova/E15

Do provozovatele e-shopů společnosti Vivantis majetkově vstoupil E-commerce Holding podnikatele Jakuba Havrlanta. Cílem transakce je vybudování pozice jedničky pro segment módy a životního stylu a budování samostatné značky Vivantis.

„Půjde nám hlavně o zvýšení efektivity u klíčových aktivit a expanzi na Slovensko a do dalších zemí,“ uvedl předseda představenstva Vivantisu Martin Rozhoň. Cenu transakce ani konkrétní podíl společnosti neuvedly. 

Vivantis provozuje obchody jako Krasa.cz, Parfemy.cz, Hodinky.cz či Sperky.cz, jeho obrat loni dosáhl bezmála půl miliardy korun. Patří tak do první desítky českých internetových obchodníků. 

E-commerce Holding představuje klíčovou aktivitu skupiny Rockaway podnikatele Jakuba Havrlanta, do které nedávno vstoupili i Daniel Křetínský a Patrik Tkáč prostřednictvím společnosti Czech Media Invest. E-commerce Holding provozuje e-shopy jako např. Sporty.cz, Snowboards.cz, Proděti.cz nebo Bigbrands.cz. 

V plánu je i vstup na zahraniční trhy

„Na potenciálního partnera jsme měli vysoké nároky, chtěli jsme, aby přinesl nové možnosti růstu, synergie a podpořil náš plán vstupu na zahraniční trhy. Tuto kombinaci jsme našli až u E-commerce Holdingu. Věřím, že společně se nám podaří dosáhnout nastavených cílů a dostat Vivantis do nové etapy,“ uvedl Martin Rozhoň, který bude firmu řídit i nadále. 

„Jednak je to pro nás skvělá příležitost jak rozšířit portfolio o e-shopy ze segmentu životního stylu. Současně jsem přesvědčený, že máme k dispozici tým a know-how, které Vivantisu rozhodně pomohou posílit pozici,“ dodal šéf E-commerce Holding Jan Jírovec.