Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Autorevue.cz

Těsně před koncem roku 2011 americká část koncernu FMC v prodejích prolomila hranici dvou milionů prodaných aut.

Pro modrou elipsu je to jistě velmi dobrá zpráva. Nejen že hranice 2 milionů automobilů padla poprvé po čtyřech letech, značku Ford (zdůrazňuji výraz „značku“!) navíc pasovala na nejprodávanější jméno USA. Naposledy se během roku jediné značce podařilo v USA udat více než 2 miliony vozů v roce 2007. A i tehdy jí byl Ford.

Od začátku roku 2011 do konce listopadu přitom značka Ford prodala v USA celkem 1 861 178 nových automobilů, což je o 17,7 procenta více než ve stejném období roku předcházejícího. Na druhou stranu Lincolnu, luxusní značce koncernu FMC, se stále příliš nedaří. Za uvedené období vyexpedovala jen 84 802 vozů, a to je o 0,7 procenta méně než vloni.