Je v tom jistá logika. Jakkoli je velký sedan Hyundai Genesis zajímavý a snad i dobrý, někteří zákazníci prostě nechtějí dát přes jeden a půl milionu za auto se znáčkem Hyundai na kapotě. A přitom luxusní segment je lákavý, zákazníci tu připlácejí mnohem ochotněji za výbavu.
Logo osamostatněné značky Genesis bude vycházet z aktuálního okřídleného loga, které najdeme právě na velkém sedanu Hyundai. Označení modelů bude vycházet ze zařazení do tříd. Dočkáme se tak modelů G90, G80, G70 a podobně.
Modely samostatné značky Genesis budou cílit na movitější klientelu, nabídnou pokročilé bezpečnostní asistenty včetně vlastní verze autonomního řízení a moderní systémy pohonu (například hybridy a plug-in hybridy).
Vedle luxusního sedanu vznikne i velké SUV a sportovní kupé s pohonem zadních kol. Dočkáme se ale i menšího SUV a stylového crossoveru, který bude konkurovat například BMW X4. Design se inspiruje například ve studii Vision G.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz