„Weby Lunchtime.cz i Obedovat. sk disponují silným obchodním modelem, díky kterému mohou restaurace s hosty jednoduše sdílet svá polední menu. Společně budeme schopní vybudovat největší zdroj informací o restauracích v Česku a na Slovensku,“ uvedl zakladatel a generální ředitel Zomato Deepinder Goyal. A rovnou slíbil, že v následujících letech investuje v Česku a na Slovensku dalších 2,5 milionu dolarů.
Hlavním vítězem obchodu je na prodávající straně slovenská společnost Creative Web, v jejímž čele je bývalý bankéř a internetový podnikatel Zdenko Hoschek. Slovákům se investice hezky zhodnotila. Když v roce 2012 kupovali majoritu v Lunchtime od jednoho ze zakladatelů firmy Adama Kurzoka, zaplatili za ni podle informací z obchodního rejstříku 8,5 milionu korun.
Třicetiprocentní podíl a pozici generálního ředitele si tehdy nechal jeden ze zakladatelů serveru Igor Třeslín. Zomato v současnosti působí v patnácti zemích a má podrobné informace o 250 tisících podniků. Měsíčně na web přijde 23 milionů lidí. V případě Lunchtimu činí aktuálně měsíční návštěvnost milion uživatelů.
Zpráva o nástupu Zomato do střední Evropy přichází jen nedlouho poté, co vlastnickou změnou prošel také projekt DameJidlo.cz, další hráč na poli internetové gastronomie. Lídra v elektronickém objednávání jídla z restaurací založil Tomáš Čupr. Otec populárního Slevomatu prodal polovinu svého třetinového podílu za desítky milionů korun stávajícím investorům ze skupin Miton a Enern. Pětinového podílu v DameJidlo. cz se zbavil také Adam Kurzok. Tedy byznysmen, který stál na počátku Lunchtime.cz.