Knauf Insulation přivezl na festival TICHO

Společnost Knauf Insulation pro návštěvníky festivalů vyrobila místo, odkud si mohou nerušeně zatelefonovat nebo v něm prostě strávit chvilku v tichosti. Poprvé ho vyzkoušela na festivalu Velká výzva.

Mobilní TICHO mělo za cíl jednoduchou a zážitkovou formou lidem přiblížit důležitost správné akustiky budov, ve kterých trávíme až 90 % našeho času. Konstrukce TICHA k utlumení hluku využívá ekologickou minerální izolaci Knauf Insulation.

“Nadměrný hluk, zejména ve městech, je dnes závažnější problém než například znečištění ovzduší a přitom zůstává na okraji veřejného zájmu. Konstrukcí TICHA jsme chtěli na problematiku nadměrného hluku upozornit pomocí reálného zážitku. Současně nám TICHO umožnilo představit naše řešení v oblasti akustiky budov a návštěvníkům festivalu zase například možnost v klidu telefonovat nebo si jen popovídat uprostřed hlučného místa,“ říká o TICHU Romana Janošová, marketingová manažerka Knauf Insulation.

TICHO na festivalu Velká výzva

Společnost Knauf Insulation patří mezi dlouholeté podporovatele ekologické iniciativy Velká výzva. Proto první místo kde Knauf Insulation TICHO prezentoval byl festival v Praze na Letné, který v rámci iniciativy pořádá Hnutí Duha.
„Zájem ze strany návštěvníků festivalu nás překvapil. Ukázalo se, že „ostrov ticha“ na tento typ hlučných akcí patří,a proto ho v budoucnu mohou využít i návštěvníci dalších festivalů,“ dodává Romana Janošová. TICHO je konstrukcí podobné dnešním dřevostavbám. Jako hlavní tlumič hluku v něm funguje minerální skelná vlna Knauf Insulation, kterou si mohou návštěvníci prohlédnou skrze průhledy do konstrukce na vnější straně TICHA. Po obvodu TICHA jsou zdůrazněny základní informace o problematice hluku. Uvnitř TICHA, do kterého lze vstoupit prosklenými dveřmi, je graficky znázorněno, co všechno ticho pro lidi může znamenat. Doplňující informace mohou zájemci načerpat z letáků, které jsou umístěny v držácích na stěnách.