Kotnov 2011
Klub Kotnov rozvířil vody táborských zábavních podniků.
V příjemném i negativním smyslu. Vznikne konkurence? Přitáhne méně či více známé hvězdičky showbyznysu? Proč ne. Pozlátko, efekt luxusu v kombinaci s „andělským“ vzezřením některých tváří klubu lákají davy. Nejsem z těch, kteří jeho otevření odsuzují. Naopak. Patří k „zábavnímu průmyslu“ a jeho hodnotu ať posoudí každý sám. Musím ale říct, že dost ztratil laserovou reklamou při Táborských slavnostech. Nápis Kotnov 2011 promítaný na zeď budovy městské policie tehdy chápal málokdo. Je pravda, že ve změti laserové komerce se pár zelenkavých paprsků ztratilo. Ale stejně. Příště by mohl Žižka vyměnit pásku na oku za reklamu na obchod s brýlemi nebo optickou kliniku. I ta do Tábora táhne lidi. A to bychom teprve zírali.