Asi už jste si všimli, že je tato úprava mírně řečeno nepřehlédnutelná. Klasickou Nivu přestaví na tohle monstrum ruská společnost Bronto. Karoserie je posazena na rámu, auto používá portálové nápravy z modelů značky UAZ a tomu všemu dominují gigantické nízkotlaké pneumatiky Trekol.
Jak můžete vidět v přiložené fotogalerii, Bronto nabízí více variant přestavby. Kromě základní třídveřové verze označené jako Marsh-1 je k dispozici také delší pětidveřové provedení nebo karoserie pick-up. Navíc existuje i speciál určený pro záchranou službu, hasiče nebo užitková varianta Marsh Combi.
Rozvor krátké třídveřové varianty je 2685 mm, na délku vůz měří 4375 mm, široký je 2550 mm a vysoký 2160 mm. Světlá výška podvozku je 480 mm. O pohon se stále stará benzinová sedmnáctistovka disponující výkonem 59,5 kW (80 k). Nejvyšší rychlost dosahuje na 70 km/h a spotřeba činí 18,8 l/100 km. To při standardní nádrži na 42 litrů neslibuje zrovna velký dojezd, ale můžete si dokoupit nádrže přídavné (2 x 70 l), stejně jako přídavná světla, naviják, nebo přívěs taktéž opatřený nízkotlakými pneumatikami.
I když v českých končinách tohle auto zrovna moc smyslu nemá, společnost Made in Russia zvažuje, že svým zákazníkům Ladu 4×4 Marsh opravdu nabídne. Je zde tedy jistá šance, že se některá z těchto úprav objeví i v ČR.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz