Microsoft nás zahltí reklamou na Windows, investuje do ní rekordní sumu
Jen pro představu, v minulém fiskálním roce Microsoft utratil za reklamu na Windows 8.0 o třetinu méně a přesto jsme byli televizními šoty a billboardy zahlceni i u nás.
Obrovská finanční injekce má Microsoftu podle respektovaného blogera Paula Thurrotta z webu Winsupersite zajistit prodej alespoň 16 milionů tabletů s Windows během vánoční sezóny. To je poměrně velká výzva.
Zatímco loni firma investovala do reklamy, která měla zákazníky seznámit s novým prostředím Osmiček, letos dostalo marketingové oddělení za úkol přesvědčit zákazníky, že toto prostředí opravdu chtějí.
Jak to dopadne, se dozvíme už v lednu příští rok, kdy se Microsoft pochlubí s výsledky svého hospodaření za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2013/2014.
Autor je redaktorem serveru Živě.cz.