Momo je jednou z řady čínských technologických firem s krátkou historií, zato však eruptivním úspěchem. Vznikla teprve v roce 2011, letos v lednu ale měla již přes 35 milionů aktivních uživatelů. Postupem času se aplikace rozrostla v univerzální prostor pro sdílení zájmů lidí z různých koutů Číny.
Firma byla investory při příležitosti nedávného navyšování kapitálu oceněna přibližně na dvě miliardy dolarů. Během pouhých dvanácti měsíců tak Momo zečtyřnásobilo svou hodnotu, ještě ke konci roku 2012 totiž čerství podílníci vstupovali do projektu za cenu odpovídající půlmiliardové hodnotě firmy.
Potenciálu Moma si včas všiml i velikán čínského online trhu Alibaba, který do firmy v posledních letech investoval blíže neurčenou částku peněz. Na americkou burzu se v nejbližší době chystají i další hráči z Pekingu. Jsou mezi nimi internetoví retailoví prodejci JD.com a Jumei International Holding. Posledním čínským technologickým titulem, který se objevil na Wall Street, byla firma Weibo, asijská obdoba Twitteru. Její akcie od květnového uvedení na trh posílila o 6 procent.