Pod kapotou je biturbo diesel 1.6 CDTI o výkonu 103 kW (140 k) v 3500 ot./min. a točivém momentu 340 Nm v 1750 ot./min. Stačí prý k tomu, aby se koncept Vivaro Surf rozjel na 180 km/h a zároveň měl kombinovanou spotřebu jen 6,1 litru na 100 km.
Zajímavostí je – vedle moderního dotykového palubního zábavního systému a spousty různých ozdob – také vzduchový podvozek na zadní nápravě, který umí měnit světlou výšku vozu. V případě potřeby je možné Vivaro snížit o 70 mm, aby projelo nízkým podjezdem. Nebo ho naopak zvýšit pro zdolání lehkého terénu.
Od běžné dodávky Opel Vivaro se interiér konceptu liší hodnotnějším zpracováním a materiály, k dispozici má být pěti nebo šestimístné provedení podle přání klienta. Nebudou chybět dálkově ovládané posuvné dveře a všechny záležitosti, na které jsou cestující zvyklý z osobních aut, jako třeba vícezónová klimatizace či vyhřívané sedačky a volant.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz