Realitní časopis je stále velmi vyhledávaným zdrojem informací
V nedávné době byl realitní trh ohrožen a zpomalen celosvětovou ekonomickou krizí, nicméně v současné době už se začíná znovu tento kruh jménem „trh s realitami“ roztáčet. Zajímavé je sledovat s Real-City, jak se tito jedinci chovají při hledání svého vysněného bydlení. Podle průzkumů, které jsme realizovali s agenturou Omnicom Media Group, v situaci potřeby koupit/prodat nemovitost vyhodnotili dotázaní jako nejdůležitější zdroj informací webové stránky RK. Ti, kteří zrealizovali nějaký obchod v posledním roce, kladou realitní časopisy hned na druhé místo – společně s nezávislými webovými stránkami.
Realitní časopisy považují za velmi důležitý zdroj častěji ženy (hledání bydlení pro rodinu), lidé ve středním věku 30 až 40 let a také ti, kteří plánují koupi/prodej v následujícím roce. Nabídka přitahuje pravidelnou pozornost těch, kteří kupují (akutní potřeba koupě), a informativní zájem těch, kteří prodávají. Nejméně častým způsobem hledání nemovitosti je pak doporučení známých. Realitní časopis je nejen důležitým zdrojem informací (u 94 procent dotazovaných), ale také přiměje čtenáře k různým akcím – od kontaktování RK až ke koupi nemovitosti.
#####Úzké spojení mezi realitním časopisem a internetem
Při rychlosti výběru nemovitosti hraje nejvýznamnější roli její cena, ale také aktuálnost nabídky. Dalším významným faktorem, který při výběru zohledňuje jedinec, je lokalita, ve které se nemovitost nachází, k ní se pak váže také občanská vybavenost místa, prostředí (okolí, příroda), dostupnost a velikost nemovitosti. Lokalita je něco, s čím už nic nenaděláte, záleží tedy na tom, zda nejsou <a href=„http://www.mmreality.cz/cs/nabidka/byty/“>byty na prodej</a> v blízkosti rušných silnic nebo nočních klubů. Dále zjišťovaným parametrem bývají také záplavové oblasti či přítomnost škol, nákupních center, případně lékařských zařízení.
#####Rychlost vyřízení ovlivňuje zejména serióznost nabídky
Velice důležitou je v této fázi úroveň spolupráce s prodávajícími – rychlost vyřízení koupě ovlivňuje zejména serióznost nabídky, vstřícnost z jejich strany, časové možnosti a pružnost jednání. V této situaci spolupráce s profesionální realitní kanceláří může hrát drahocennou a nenahraditelnou roli.
Na základě všech těchto znalostí chce být Real-City vždy odborníkem, který nenechá zájemce o nemovitosti v nouzi, pokaždé pro ně získává nové informace, předkládá aktuální nabídku nemovitostí a stává se svými třemi médii (realitní časopis, webové stránky a mobilní aplikace) špičkovým průvodcem po realitním trhu, na něhož se můžete vždy spolehnout.