Podle Hondy se máme těšit na kombinaci zážitků Ferrari 458 Italia a ceny Porsche 911. To vypadá velmi slibně. Zvláště pokud se skutečně podaří cenu udržet kolem 2,5 milionu korun v přepočtu.
Honda NSX (možná se bude jmenovat Acura NSX) se spolehne na benzíno-hybridní pohon s uprostřed umístěným šestiválcem a elektromotory. Jeden elektromotor spolu s benzínovým motorem roztočí přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku zadní kola, předním kolům pak pomůžou dva elektromotory.
Honda systém pohonu pojmenovává jako Sport Hybrid Super Handling All Wheel Drive. Přední elektromotory pomůžou i ovladatelnosti díky své funkci vektorování točivého momentu. Auto by se ale primárně mělo chovat jako zadokolka a funkce samostatné jízdy na elektřinu bude asi výrazně limitována.
Honda NSX má být poměrně lehké a jednoduché auto. Výkon by se měl pohybovat někde kolem 300 kW s tím, že výrazný má být točivý moment a průběh výkonu. Honda potvrdila rovněž příchod kabrioletu.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz