O pohon nového WRX S4 se stará přeplňovaný dvoulitrový boxer vybavený systémem přímého vstřiku paliva. Maximální výkon činí 221 kW (300 k) a točivý moment vrcholí na 400 Nm v rozmezí od 2000 do 4800 ot./min. Pohon všech kol je samozřejmostí, v tomto případě je ale motor kombinován s bezstupňovou automatickou převodovkou.
WRX S4 navíc používá elektromechanický posilovač řízení a na místě páky ruční brzdy najdete pouze tlačítko parkovací brzdy. S4 je tak prvním zástupcem řady WRX, který takovou věc nabízí.
Subaru WRX S4
S4 je taktéž vybavené systémem EyeSight. Díky němu bude auto aktivně hlídat jízdní pruhy a nabídne další systémy typu Brake Light Recognition, Pre-Collision Braking Control nebo adaptivní tempomat.
Subaru WRX S4
Článek vyšel na webu Autorevue.cz