T-Mobile představil vlastní značku operátora pro mladé: Kaktus

T-Mobile (ilustrační foto)

T-Mobile (ilustrační foto) Zdroj: Anna Vackova, E15

Oslovit mladé zákazníky ve věku 18 až třicet let chce společnost T-Mobile se svojí novou značkou mobilního operátora Kaktus. SIM karty budou v prodeji na dvou specializovaných prodejnách T-Mobile a v síti trafik od 8. října.

Operátor nenabídne smluvní závazky, ale pouze klasické nabíjecí karty, dobíjecí kupony přitom nebude tisknout. „Na trhu zatím není silná značka cílená pro mladé lidi,“ odůvodnil rozhodnutí generální ředitel firmy Milan Vašina. Operátor Kaktus nabídne volání za 2,90 koruny účtované po vteřinách, SMS za 1,50 koruny a 1 MB dat za jednu korunu.

Zákazníci si však budou moci tyto parametry vylepšovat nákupem třicetidenních balíčků extra minut, SMS a dat v cenách od 50 do 300 korun. U nově aktivovaných SIM karet do konce března 2014 operátor nebude účtovat data za připojení na Facebook. Správu účtu Kaktus umožní prostřednictvím internetu či aplikace pro chytré mobilní telefony. Operátor nebude disponovat vzhledem ke svému zacílení jakoukoli informační linkou, jako hlavní komunikační kanál chce využít právě Facebook či web.