TECHO i navzdory krizi posílilo

Interiérová firma TECHO vykázala v roce 2009 tržby ve výši 970 milionů korun, při dosaženém zisku 19 milionů korun.

Navzdory poklesu poptávky, způsobenému dopadem celosvětové krize, a zároveň historicky největšímu propadu cen došlo v loňském roce k významnému navýšení tržního podílu společnosti, a to nejen v rámci České republiky, ale i střední a východní Evropy. „I přes nepříznivé období, které způsobilo pokles evropského trhu s kancelářským nábytkem o zhruba 40 procent, se nám jako jedné z mála firem podařilo nejenom udržet se v černých číslech, ale navíc posílit svůj podíl na trhu,“ hodnotí situaci Jiří Kejval, generální ředitel TECHO.

V loňském roce se TECHO muselo přizpůsobit silnému tlaku zákazníků na snižování nákladů a bylo tak svědkem nejnižších cen v historii, přesto zvýšilo svůj podíl na českém trhu z 15 na 18 procent a na trhu CEE o 1,5 procenta. Vysokou kvalitu poskytovaných služeb společnosti potvrdil na konci loňského roku i zisk významného ocenění. TECHO v rámci Národní ceny kvality získalo ocenění „Excelentní firma“ v kategorii podnikatelský sektor. „Rok 2010 je další výzvou, ve které se budeme i nadále orientovat zejména na klíčové trhy střední a východní Evropy,“ uzavírá Petr Hampl, obchodní ředitel a člen představenstva společnosti TECHO.