Na Facebooku se přesně píše následující:
Naučíme vás poznat na první pohled rozdíl mezi novou Octavií a Rapidem: - Pokud vidíte vozy vedle sebe, je Rapid o kousek kratší, užší a zaoblenější.
- Octavia má v zrcátku blikače, Rapid je má v blatnících.
- Vozy mají jinak posazené a tvarované zadní světlomety.
- Na rozdíl od Rapida má Octavia na zadním nárazníku „kočičí oči“.
- Při pohledu z boku je Octavia protáhlejší a má ostřejší rysy. Liší se zejména protažením zadního okýnka a jinými klikami.
- Rozdíl ve výrazu auta dokresluje odlišná maska chladiče a tvarování kapoty.
Vypadá to, že sjednocování designu, kdy se všechno sází na to, aby bylo možné jednoznačně identifikovat automobilku, ne konkrétní model, tak došlo své dokonalosti. Pokud samotná automobilka cítí potřebu zdůraznit rozdíly mezi svými modely, pak to vypadá, že už to designéři s univerzálním vzhledem trochu přehnali.
Sluší se ale doplnit, že tento trend se zdaleka netýká pouze mladoboleslavské značky, ale spousty dalších. Škodovka tomu tímto svým příspěvkem lidově řečeno pouze nasadila korunu.
Autorevue.cz|
Petr Pečenka: Prodejci Škody mají v Česku hustší síť než záchranka