V Praze se otevře první obchodní zóna pro muže

Pánská pasáž, jejíž otevření se chystá na začátek května 2011, se stane první obchodní zónou v ČR orientovanou výhradně na muže. Komplexnost nabídky exkluzivních obchodů soustředěných na jednom místě je mimořádná i v celoevropském kontextu.

Pánskou pasáž provoní gastronomické lahůdky z bistra a obchodu s čerstvými produkty italské provenience. Péče o elegantní vzhled začíná v pánském holičství (s tradičním holením břitvou) nebo v krejčovství s mistrovským šitím oděvů na míru a pokračuje výběrem z řady butiků světových značek, obchodů s obleky, obuví, košilemi, kravatami, šálami, hodinkami, doutníky, alkoholem, psacími potřebami, parfémy, doplňky pro všední den i pro výjimečné příležitosti. Pánská pasáž představuje přelomové pojetí koncepce obchodních center.

Participující firmy a značky nejsou v přímé konkurenci, jejich sortiment se doplňuje, takže mohou fungovat v určité synergii. Jednotícím komponentem je dominantní vizuální prvek – logo, které je použito v interiéru pasáže i v designu visaček na tašky nebo na balicích papírech.