Daniel Novák: Náckovský hattrick
Trefa první. Zákazníci operátora Telefónica O2 mohli získat slevu na oblečení Thor Steinar. Značky, kterou milují neonacisté. Operátor se však rychle chytl za nos, nabídku stáhl a omluvil se. Celá věc prý vznikla jen kvůli neznalosti jednoho zaměstnance. Pokud uvěříme, nezbývá než smeknout před šikovností neonacistických obchoďáků. Povedl se jim husarský marketingový kousek, díky kterému si přes prodej svých hadrů zajistí přísun dalších peněz pro jistě bohulibé účely.
Trefa druhá. Nacističtí marketéři zabodovali i na Slovensku. Podařilo se jim tam vpašovat jednoho soukmenovce v tričku neonacistické kapely přímo do reklamy na pivo Zlatý Bažant. Ani pivovarníci prý neměli ani tuchu, kdo jejich mok propaguje.
Trefa třetí. Šikovný je rovněž majitel nové módní značky Sanctum. O její propagaci se starají ostravští rappeři z uskupení Fuerza Arma, jehož nejeden člen neměl k nějaké té hajlovačce ani ráně nikdy daleko. Ostatně cílovkou značky Sanctum jsou právě podobní ranaři. Video bojovně naladěných chacharů, které je od začátku do konce jednou velkou reklamou na Sanctum, už na internetu zhlédlo přes sto tisíc lidí.
Tolik zásahů během krátké doby můžou náckům profesionálové závidět. Doufejme, že někdo kompetentní na oplátku zasáhne je dříve, než jejich trefy do černého nebudou jen symbolické. Aby si jejich případné oběti nemusely vyčítat: „Znám z reklamy.“