Zaručeným receptem na globální mediální pozornost je svatba příslušníka britské královské rodiny. Není divu, ostatně jednou z hlavních složek přitažlivosti těchto událostí vždy byla skutečnost, že se běžná smrtelnice svými vdavkami stává součástí vyvolených. Jenže kde brát špetku obyčejnosti v případě, kdy ženich i nevěsta už celebritami jsou?
Americká herečka Meghan Markleová má k symbolu života obyčejného smrtelníka o dost dál než učitelka ve školce Diana či studentka Kate. Ovšem v tomto případě pomůže mediální mašinerie a sociální sítě, jež od svatby Williama a Kate v roce 2011 dále nabraly na síle.
Věděli jste třeba, že Harry požádal Meghan o ruku, zrovna když ona pekla kuře? Banální informaci šlo jen stěží uniknout nejen kvůli bulváru a jeho informačním kanálům. K vlastní propagaci ji logicky využili i prodejci kuřecích lahůdek. V době digitálního marketingu k tomu stačí tak málo. Raději ale nedomýšlet, co by se začalo šířit v případě královského rozvodu.