Vracené zboží se nám daří držet u 25 procent, říká šéfka módního e-shopu Answear

Eva Balaštíková, šéfka e-shopu Answear |

Eva Balaštíková, šéfka e-shopu Answear | Zdroj: Answear

Eva Balaštíková, šéfka e-shopu Answear
Eva Balaštíková, šéfka e-shopu Answear
3
Fotogalerie

Specializovaní on-line prodejci módy na rozdíl od těch v kamenných prodejnách rychle rostou. Polský módní e-shop Answear loni zvýšil tržby o třetinu. Další růst očekává podle country manažerky pro Česko a Slovensko Evy Balaštíkové i letos.  

Zatímco hodně kamenných řetězců s módou řeší až otázky přežití, on-line s nadsázkou řečeno jede. Jak tomu bylo loni u vás?

Situace s nečekanou pandemií a uzavřením kamenných obchodů viditelně urychlila rozvoj celého e-commerce odvětví, a to mělo vliv i na nás. V minulém roce se nám podařilo dosáhnout 33procentního nárůstu a za celou skupinu jsme dosáhli obratu přibližně 2,5 miliardy korun.       

Nicméně třeba loňský březen byl špatný i pro on-line s módou. Od té doby už jste ale najeli na růstovou trajektorii?

V polovině března 2020 jsme opravdu zaznamenali téměř okamžitý výrazný propad tržeb spojený s prvními velkými omezeními, která vláda zavedla. Nicméně už od dubna se situace viditelně zlepšila a rok jsme zakončili s velmi dobrými výsledky, kterým by v březnu nikdo nevěřil.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!