Gastronomický koncept Manifesto Market, za nímž stojí newyorský architekt Martin Barry, oživí nevyužívaný dvůr budovy Národního domu na Smíchově. Tu vlastní společnost Torino-Praga Invest. První návštěvníky smíchovské Manifesto přivítá v pátek 19. července.
Manifesto na Smíchově nabídne nejenom fine-dingové specialisty jako Zátiší Group a Sasazu. Na své si tam přijdou i milovníci pouličního jídla - PokeHaus, The Craft s dosud neuvedenými novinkami či Faency Fries. Pop-up kuchyni si zde otevře také panasijská restaurace Nebu.
Pilsner Urquell vybaví hlavní bar čtyřmi zbrusu novými měděnými tanky na pivo a vedle plzeňského se budou čepovat pivní speciály Vinohradského pivovaru. Ve výběru sládků se budou pravidelně objevovat české mikropivovary, například Matuška. Stejně jako na Florenci, i zde se budou konat hudební večery, letní kino a další zdarma přístupné kulturní akce.
V prostoru, který vznikl na nevyužívaném dvoře budovy Národního domu na Smíchově, vznikne mnoho zón k sezení a relaxaci.
Architektonický ateliér Chybík + Krištof druhý dočasný market doladilo mělkou vodní plochou, pochozí palubou a labyrintem květináčů s bambusem, chmelem a kvetoucími popínavkami.
Láká vás provoz vlastního podniku? V manuálu E15 najdete návod, jak na to. Objednávejte zde >>>
Magazín E15 Premium Chceš hospodu? • E15
Otevření Manifesta na Smíchově je prvním krokem expanze newyorského architekta Martina Barryho. Ten usilovně jedná o dalších prostorech, kam by mohl svůj koncept rozšířit.
„Snažíme se inovovat a vyvolat hlubší změnu. Chceme přetvořit nevyužitá místa, přinášet unikátní gastronomické zážitky, zlepšovat kvalitu života ve čtvrti, kde se nacházíme. A také předefinovat retail, jehož tradiční podoba je v podstatě tonoucí odvětví. Hodně jsme se zaměřovali na čísla a data a snažili se podle nich zlepšovat za pochodu, mnohé výsledky jsou pro nás samotné překvapivé," komentuje Martin Barry.
Prohlédněte si vizualizaci nového Manifesta: