Mobil jako peněženka: 10 tipů, co dělat s mobilem kolem financí
Placení chytrým telefonem je dnes samozřejmostí. Z mobilu však lze získat i mnoho dalších služeb usnadňujících orientaci a pohyb ve světě finančních operací a investic.
Když jsem na konci devadesátých let dostal svůj první mobilní telefon, jediným nástrojem, který mohl zasáhnout do finančních operací, byla kalkulačka. Když jsem ale o dekádu a půl později – v rámci pilotního projektu testování placení telefonem – chytrým mobilem poprvé zaplatil, věděl jsem, že už jinak platit nechci, a doufám, že ani nebudu muset. Uplynula téměř další dekáda a zcela podle svého předsevzetí využívám hotovost maximálně jednou za několik měsíců. Mobil je mou novou peněženkou a jako každý spotřebitel touto peněženkou nemilosrdně volím – tam, kde o moje zdigitalizované peníze nestojí, prostě nechodím. A věřím, že za dekádu dvě už zapomenu, jak hotovost vypadá.
10 tipů, co dělat s mobilem kolem financí
1. Obsluha bankovního účtu
Kontrola zůstatku na účtu a odesílání peněz je mnohaletá samozřejmost, kterou nabízí v podstatě každá banka.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!