Jak stará technologie je vlastně AI a proč ji máme až teď?

Karel Svrček z České spořitelny

Karel Svrček z České spořitelny Zdroj: Workspace15

Umělá inteligence je tu už desítky let, až v posledních měsících ji ale řeší celý svět. ChatGPT, spuštěný firmou OpenAI v listopadu 2022, používají miliony lidí k psaní textů, překládání, kódování nebo k odpovědím na otázky ze všech oblastí života. S pomocí AI zlepšuje svůj zákaznický servis i Česká spořitelna: „ChatGPT nemá nahradit člověka, ale spíš ho přesměrovat k práci s vyšší přidanou hodnotou“, říká v podcastu Workspace15 Karel Svrček, který ve společnosti vede tým virtuálních asistentů.

Jaké nové pozice díky umělé inteligenci v České spořitelně vznikly? S čím vším pomůže zákazníkům už teď, a jak přelomový bude nový model ChatGPT? V podcastu se dozvíte i to, proč a jak vůbec ChatGPT začít používat v běžném životě i v čem se mu zatím moc věřit nedá. Pusťte si podcast s Karlem Svrčkem, který v České spořitelně vede tým zabývající se umělou inteligencí a virtuálními asistenty.

Další zajímavé rozhovory s IT odborníky z České spořitelny najdete zde