„Práce musí dávat lidem smysl,“ říká Michaela Franeková

Práce musí dávat lidem smysl

Práce musí dávat lidem smysl Zdroj: Workspace15

Společnost, pod kterou patří značky jako Dove, Rexona, Lipton, Magnum a Hellmann's, se odlišuje nejen svými produkty, ale i firemní kulturou, která klade důraz na smysluplnou práci, flexibilitu a rozvoj talentů.

Smysluplná práce s doplňujícím dopadem

Naše produkty ovlivňují každodenní život milionů lidí,“ říká Michaela Franeková, která v Unileveru zastává post generální ředitelky divize potravin pro východní Evropu a zároveň post ředitelky pro Českou a Slovenskou republiku. „Zaměřujeme se na produkty, které zlepšují zdraví a životní úroveň lidí, a zároveň se snažíme o zodpovědný a udržitelný přístup k životnímu prostředí.“ Unilever se v České republice aktivně zaměřuje na udržitelnost a zodpovědnou výrobu. „V Unileveru vnímáme udržitelnost jako klíčovou součást našeho dlouhodobého růstu,“ doplňuje Michaela Franeková. „Společnost věří, že zodpovědné podnikání je nejen správné, ale i v zájmu jejích akcionářů, zákazníků a zaměstnanců.

„Práce musí dávat lidem smysl,“ říká Michaela Franeková„Práce musí dávat lidem smysl,“ říká Michaela Franeková | Workspace15

Flexibilní a důvěryhodná firemní kultura

Unilever věří v důvěru mezi kolegy a flexibilitu. „Nemusíme sedět u pevného počítače a stále stejného stolu," zdůrazňuje Michaela Franeková. „Kolegové komunikují přes Teams, fungujeme hybridně.“ Zaměstnanci si tak mohou práci lépe přizpůsobit svým potřebám a zároveň se cítí více zodpovědní za výsledky.

Oceňuju variabilitu a to, že nikdo nehlídá, kdy přijdu a kdy skončím. Za svou práci zodpovídám v rámci deadlinů,“ říká Natálie Fišerová, která v Unileveru patří mezi nováčky.

Práce musí dávat lidem smyslPráce musí dávat lidem smysl | Workspace15

Podpora mladých talentů a jejich kariérního růstu

Unilever se odlišuje i svým přístupem k mladým lidem. Nabízí jim jedinečnou možnost zapojit se do rozvojových projektů a rychle se tak posunout v kariéře. Mladí kolegové se učí vést tým a zodpovídat se za svou práci i za práci celého týmu.

Už při škole jsem si vyzkoušela několik pozic ve financích a díky tomu jsem byla schopná zjistit, co chci a co ne,“ říká Natálie Fišerová. „Asi čtvrt roku před státnicemi jsem se rozhodla, že bych potřebovala změnu, a zároveň jsem si chtěla najít práci na částečný úvazek s možností přejít později na plný. Unilever byl tehdy jednou z firem, pro které bych si dokázala představit pracovat. Ve škole jsme se totiž na příkladech právě takových společností, jako je Unilever nebo Procter & Gamble, učili teoretické modely v praxi. Dobré reference jsem dostávala také od spolužáků, kteří tady byli na stáži a pak přešli na stálý úvazek.“ Zkušenosti nováčka najdete na tomto linku.

„Oceňuju variabilitu a to, že nikdo nehlídá, kdy přijdu a kdy skončím. Za svou práci zodpovídám v rámci deadlinů, ,“ říká Natálie Fišerová„Oceňuju variabilitu a to, že nikdo nehlídá, kdy přijdu a kdy skončím. Za svou práci zodpovídám v rámci deadlinů, ,“ říká Natálie Fišerová | Workspace15

Společnost sází na talentované a ambiciózní lidi, kteří chtějí svými nápady a energií ovlivňovat svět kolem sebe,“ shrnuje Michaela Franeková.

Článek vznikl v rámci projektu Workspace15